reklama

Asi pôjdem do basy

Taka starsia oddychovka... :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Tak som sa nejak pozabudol,

a ukradol som

bubnujúce srdce

rovno spred nosa mladej slečne.

Bože, asi pôjdem do basy..

Tichá voda brehy myje,

ostane po mne len ticho,

ako po kameni hodenom do vody.

A už vidím palcové titulky

zlodej amatér,

chytený pri čine,

si ťažká, bolia ma kolená...

Asi radšej zdrhnem do basy.

Aj tam ma budú bolieť nohy,

z chôdze sem a tam po cele

možno aj zomriem o chlebe a o vode....

no všetko bude v pohode,

starú Belu dojímam,

veď som sa zabásol

ja, hm, ja

ja sám.

Róbert Glatz

Róbert Glatz

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek a Fish Zoznam autorových rubrík:  Básničky, možno aj básneIné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu