reklama

Prázdno

Ako sa tam píše.....asi šestnásť rokov po škôlke, korenený piatimi rokmi spleenu :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Piskot platonicko poloprázdnych výkrikov v pustatine,

komické gestá klauna na trojkole

zanikajú v diaľke

fontány myšlienok.

Raz od Ábela, raz od Kaina.

Takto;

asi šesťnásť rokov po škôlke,

vyzerá žeravé vnútro mojej planéty.

Pajác;

z handier, čo recituje Danteho a Šejkspíra,

bábka s úsmevom míma od ucha k uchu.

Či elegán, s nóbl štýlo, vzácny ako líra

pofukovaná vetrom na vyšľapanom námestí

v suchu,

vycibrených podobných slnečníkov všeobecného sluchu.

Kto má právo tvrdiť, že je viac ?

Jeden;

alebo druhý ?

Vysmrkal som svoju bolesť a utrel slzy

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

do papierovej vreckovky

a všetkým tvrdím, že

dielko, tieto mokré vpíjavé kruhy,

je krajšie ako Mona Lisa.

Niekto zabodol nevyvarenú ihlu do môjho výkriku.

Vyfučal

a niekto zaťato hlása, že všetko, čo

po ňom ostalo, je objektívne hladné prázdno.

Hlúposť,

počul som už kadečo,

ale ako môže

povedať, že moje prázdno je prázdno ?!

Keď už, tak radšej plné prázdna

subjektívnych ideálov zhluknutých v ničom.

Ja osobne tvrdím, že moje prázdno je plné a pusté len

pre tých, ktorí sa stavajú k lastovičkám bičom.

Červený prach v pustatine, konvalinkovitý, spod klaunovej trojkolky

sa rozpíja v žltkastom svite hviezd očí,

belučkého míma, ticho sa usmievajúceho

SkryťVypnúť reklamu
reklama

na mračná poloprázdnych výkrikov, skočí

si na jednej nohe do srdca.

Po ďaľší platonický dotyk

"Prázdna".

Róbert Glatz

Róbert Glatz

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek a Fish Zoznam autorových rubrík:  Básničky, možno aj básneIné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu